Статья:

Жоо-ның тиімді имиджін қалыптастыру

Журнал: Научный журнал «Студенческий форум» выпуск №15(151)

Рубрика: Экономика

Выходные данные
Тлектесова А.Ш. Жоо-ның тиімді имиджін қалыптастыру // Студенческий форум: электрон. научн. журн. 2021. № 15(151). URL: https://nauchforum.ru/journal/stud/151/90510 (дата обращения: 28.03.2024).
Журнал опубликован
Мне нравится
на печатьскачать .pdfподелиться

Жоо-ның тиімді имиджін қалыптастыру

Тлектесова Айгерим Шынгысовна
маркетинг мамандығының 4 курс студенті, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің имиджі Қазақстан, Алматы
Маликова Рилла Маликовна
научный руководитель, аға оқытушы, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің имиджі, Қазақстан, Алматы

 

Кіріспе

Қазіргі уақытта белгілі бір жоғары оқу орны туралы бедел, қоғамдық пікір проблемалары, демек, оны тартымды түрде қалыптастыру және басқару білім беру саласында, бұқаралық ақпарат құралдарында, жоғары оқу орындарының қызметкерлері, студенттер мен олардың ата-аналары арасындағы тұлғааралық қарым-қатынас деңгейінде кеңінен танымал бола бастады. Университеттің оң имиджін қалыптастыру және оны қолдау бәсекеге қабілеттілік пен оның келешегін арттыруға ғана емес, сонымен бірге аймақтағы және елдегі білім берудің даму деңгейін көрсетуге мүмкіндік береді, бұл еліміздің білім беру имиджіне айтарлықтай әсер етеді.

Білім алу болашақ өмір, әлеуметтік бағдар, мансаптық өсу, құндылықтар жүйесін қалыптастыру, әр адамның белгілі бір салада өзін-өзі көрсетуі үшін негіз болып табылады, сондықтан жоғары оқу орнының функциясын асыра бағалау қиын.

Университет алдында ең тәуелсіз және талантты студенттерді тарту қиын міндет тұр, және мұндай студенттерді тартудың тиімді әдістерінің бірі тартымды имидж құру болып табылады. Университет түлектері білім беру мекемесінің құндылықтарын сыртқы ортаға таратады, сондай-ақ теориялық және практикалық мәселелер бойынша дайындыққа қатысты зерттеу объектілері ретінде әрекет етеді, бұл алынған білімнің сапасын көрсетеді.

Сондықтан университет білім беру институты ретінде имиджге мұқтаж. Сурет табиғи болуы керек, университетте болып жатқан оң жұмыстың мәнін, сондай-ақ оның дамуын көрсетуі керек.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің имиджі

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің имиджіне тоқталатын болсам, бұл университет қазірде әлемдегі ең үздік университеттер қатарынан болып табылады. Бұл жоғарғы оқу орнының басты мақсаты «бәсекеге қабілетті мамандар даярлау». Әрине, бұл мақсатына  университет, жыл сайын ойдағыдай жетіп, имиджінің жоғары екенін  дәлелдеп келеді.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде жоғарғы имиджді  қалыптастыратын факторлардың барлығы қарастырылған:

  1. Университет сайты, ақпарат беру;
  2. Тәжірибе корпустары;
  3. Университет кітапханасы;
  4. Студенттер үшін көптеген спорттық үйірмелер;
  5. Жасыл алаң;
  6. Студенттер қалашығы;
  7. Университеттің жеке медициналық орталығы.

Студенттер оқуға түскеннен бастап, университет қабырғасынан ұзап шыққанға дейін, керекті білім қоры мен мол тәжірибе алуына барлық жағдайлар жасалған. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің ең үлкен артықшылығы студенткке ыңғайлы орта жасауы деп ойлаймын, тіпті алыс аймақта түратын, жас талапкер үшін де, жағдай жасалған. Мысалы, мектеп бітіріп, ЖОО-нын таңдау үстіндегі талапкер, университет қабырғасын өз көзімен көргісі келіп, бірақ мүмкіндігі болмаса, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ арнайы талапкер үшін, виртуалды тур бағдарламасын әзірлеген, яғни ғаламтор желісінен «виртуалды тур ҚазҰУ» деп іздесе болғаны, университет ішінде жүргендей болады.

Мұнда студенттер жатақханасы, ғалымдар үйі, студенттер сарайы және т.б. ғимараттар бар. Тек өз студенттеріне арналған интернет желісі бар, яғни әрбір студентке жеке атау мен құпиясөз беріледі, сол арқылы wi-fi желісіне қосылуға мүмкіндік алады.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің «Керемет» медициналық орталығына тоқталатын болсам, бұл орталықта, университет студенттері үшін тегін қызмет көрсетіледі. «Керемет» медициналық орталығы жәй тексерістен бастап, жүрек, көз өкпе және де т.б. тексертулер үшін арнайы аппараттармен жабдықталған және білікті мамандар жұмыс жасайды.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің ғылыми кітапханасы 1934 жылы университетпен бір уақытта құрылды. 2012 жылы кітапхана шығыс стилінің элементтерімен үйлесімді жаңа технологиялармен және коммуникациялық шешімдермен жабдықталған жалпы ауданы 17 856,6 м2 заманауи жаңа ғимаратқа көшті. Алматы қаласының ең көрікті аудандарының бірінде орналасқан және «ҚазҰУ қалашығы» деген атпен танымал университет қалашығында салынған кітапхана 2014 жылы әл-Фараби кітапханасы болып өзгертілді.
Әл-Фараби атындағы кітапхана елдегі ең ірі және жетекші жоғары оқу орындарының кітапханасы ретінде өзіндік міндеті, құндылықтары мен көзқарасына ие. Университет кітапханасы Орта Азияның «ең үлкен» кітапханасы болып саналды.

Қорытынды

Менің ойымша, білім беру мекемесінің имиджін университеттің корпоративтік мәдениетін құрайтын және студенттерге, аспиранттар мен қызметкерлерге мінез-құлық пен іс-әрекеттің бағыттарын белгілейтін құндылықтардың, нанымдар мен нормалардың тиісті жүйесі қолдауы керек. Осыған байланысты, бүгінгі таңда өте өзекті мәселе-ұйымдастырушылық біртұтастықты күшейтетін, қызметкерлердің мінез-құлқындағы үйлесімділікті тудыратын және бүкіл ұжымның сәтті және жемісті жұмысы үшін компас ретінде қызмет ететін білім беру мекемесі имиджінің ішкі құрамдас бөлігі ретінде корпоративтік мәдениетті қалыптастыру. Білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін қалыптастыру-өз имиджімен айналысатын университет үшін міндетті процесс.